MVG

...den här veckan också. 5 pass har jag nu hunnit med den här veckan och jag måste ge mig själv MVG. Blygsamhet får någon annan stå för just nu, själv är jag bäst! Ja, ni hörde rätt.

Har idag hunnit med ett pass på gymmet. 45 minuter kondition innan jag körde ett corepass. Det var jobbigt! Magen känns öm nu men det är roligt att träna core och jag måste hämta inspiration. Det ser ut som att jag ska få ett eget corepass till våren så nu vet ni var ni ska vara 18.15 varje måndag, eller hur?

Jag kommer dock ha lite mer kläder än så här... Det är inte nakencore jag ska hålla i.

Idag ska jag och ultramaken på fest faktiskt. Det är ingen vanligt förekommande företeelse men syrran tar hand om barnen och vi ska umgås med vuxna. Undrar hur man gjorde?

Imorgon blir det nog ingen träning. Jag ska ta mig en välförtjänt vilodag. Inte p.g.a. festen, jag dricker inte mer än ett glas vin. Det finns ingen anledning när man har så mycket annat som är roligare; må bra dagen efter, träna, vara med sina fina barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0