Mina ögon fryser

...men jag tog mig ut ändå. -33 grader visade termometern men jag och ultramaken promenerade till gympasalen ändå för att köra ännu ett corepass. Konditionsträning utomhus är inte att tala om. Efter passet kompletterade jag med lite extra lårmaroderande övningar. I will pay for that tomorrow...

Nu vill jag att det ska bli varmare så jag får åka skidor igen. Gissa vad jag fick i julklapp av ultramaken... skidtights! Jag är sååå bra på att gissa. Jag hade bett honom hålla igen på julklapparna till mig men det gjorde han inte. Han gav mig även en tatuering =) =) =)och jag vet precis vad jag ska tatuera! Jag har nog varit en mycket snäll flicka eftersom jag fick så många fina julklappar. Hoppas du också hade en bra dag igår och även idag förstås. Nyfiken som jag är vill jag gärna veta vad du fått. Var inte blyg, berätta för fru Nyfiken i en strut.

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0