Isolerad

...från kylan så vad gör man? Rastlös blir jag i alla fall och vet inte vad jag ska göra av mig själv. Törstar efter konditionsträning och tänker på vad härligt det vore med ett ordentligt löppass. Det är lite som när jag är sjuk och inte kan träna. Jag går och längtar och tänker på hur skönt det är att verkligen ta hand om sig själv och köra ett bra pass. Sedan kommer man hem och är alldeles trött och svettig. Givetvis avslutar man passet med 6 trappor upp till lägenheten. Visst låter det härligt? Det lilla jag har svettats idag var när jag spelade tennis på Nintendo Wii som systersonen fick i julklapp. Sen tog jag i rätt bra när jag rockade fett på Guitar Hero. Ultramaken hade ganska roligt åt mig när jag spelade. Tydligen har jag en rocker i mig med minspel och gester...

 

Ja, så vad gör man när man inte kan hitta på något utomhus men har huset fullt av folk? Jo, man hittar lite gamla papiljotter som mamma gömt undan i ett skåp. Man tar en storasyster som också har lite tråkigt och ger henne en makeover.

Före:


Efter:


Woooow! Visst blev hon vacker? Prinsesslockar.... Jag försökte ge även min lillasyster en makeover men hon svarade mig att hon inte är min lilla docka nåmer. Jag får väl erkänna att hon fått stå ut med en hel del när hon var liten. Hon är 7 år yngre än jag...

Håll tummarna att det är varmare imorgon. Både för min skull och min famillj. Fortsätter det så här slutar det väl med att även hunden får lockar.

Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: MirandaK73

Utifrån en jobbcoachs respektiv ser jag att det finns en hel del förmågor som kan utvecklas, om du funderar på ett karriärbyte ;-)

2009-12-28 @ 12:28:46
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: hejamamma

Menar du rocker, frisör eller kanske både och ;)

2009-12-28 @ 14:44:19
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0