I´m om fire!

Shit vad bra jag kände mig under dagens löppass och premiärturen med babyjoggern! Lilleman jollrade och sjöng och jag sprang på. Det tar ett tag att vänja sig och den måste korrigeras (hint, hint ultramaken) eftersom den drar lite väl mycket åt höger. Men vilken grej det är! Den är så lätt att knuffa, lilleman trivs och jag får träna. När ultramaken kommer hem är jag färdigtränad och han likaså för den delen. Massa myskvällar blir det. Det är så skönt att lilleman verkligen gillar att sitta i den. Idag var det lite kallt, -2, men jag klädde lilleman i hans ylleunderkläder och när vi kom hem igen var han fortfarande varm och hade somnat...


Dagens i-landsproblem kan jag bidra med, förresten. Jag måste köpa nytt ansiktsvatten och oljetvätt och nattkräm. Varför är det ett problem? Jo, för att nu har jag vant mitt ansikte vid Kanebo vilket innebär cirka 2000 kronor för detta... Eller, det blir egentligen mer. Nattkrämen jag vill ha kostar 1300... Vansinne, jag vet men den krämen är som om en ängel på ett litet moln sitter och gör egen kräm av änglagegga. När man smörjer in sig med detta är det som om du hör änglakörerna sjunga: Halleluja! Halleluja! Jag håller på att leta på nätet efter bra priser på detta men det finns inga bra priser. What to do...?

Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Pia

Håller också på att gå över till Kanebo, efter att ha använt Decléor i hundra år! Har än så länge bara köpt tvätt grejerna och haft testprodukter av lite annat smått och gott från dem! Svindyra är dem, men gudomligt sköna!

2009-12-04 @ 06:51:48
Postat av: Hejamamma

Ååå Pia, vänta tills du kommer till de dyra krämerna... man blir beroende

2009-12-04 @ 09:40:36
URL: http://hejamamma.blogg.se/
Postat av: MirandaK

Tycker dina krämer borde ingå i ultramakens sponsoravtal ;-)

2009-12-04 @ 22:39:56
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Hejamamma

MirandaK - helt rätt. Undrar hur man kan få till det...

2009-12-05 @ 09:01:56
URL: http://hejamamma.blogg.se/
Postat av: Syrran

Ja, nu kommer vi till ett ämne som jag kan prata läääääänge om....

2009-12-05 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0