Håll tummarna!

Nu har jag verkligen kommit igång på allvar med träningen. 3:e dagen in på veckan har jag hunnit med 3 pass, det måste ju anses vara godkänt, eller?

Dagens träning bestod av core som jag precis genomfört. Jag passade på under tiden lilleman sov. Jag värmer upp 10 minuter på den gamla trotjänaren (cykeln) och kör därefter ett 25 minuters corepass. Nu längtar jag bara efter att testa passet på andra. Få se om ultramaken känner sig mogen här någon dag. Lilleman blir allt svårare att ha runt sig när man tränar. Det är ju en sak om han klättrar på en men nu börjar han bli stursk och ger sig ut på egna äventyr. Jag hittar honom i tid och otid med en halv bok i munnen, idisslandes...


Nu har jag äntligen fått ihop mina egenkomponerade julkort...PUH! Det känns som om det tog en evighet. Nu ska jag bara ta med mig pojkarna och köpa frimärken till dem sen kanske de landar hemma hos nära och kära... Förhoppningsvis intakta, annars så hoppas jag mottagarna har fantasi nog att kunna tänka sig hur de en gång såg ut...

Jag tänker fortfarande på min kommande röntgen. Jag har fått några välmenande ord från vänner men jag kanske ska förtydliga: Jag är, på riktigt, klaustrofobisk och grät igår när jag lagt på luren efter samtalet med sköterskan. Det är så illa att jag överväger att ta Stesolid som sköterskan erbjöd även fast jag hatar medicin, framförallt lugnande, bedövande sådan. Så snälla, berätta om positiva saker med MR.

Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja allt är bra, eftersom de kommer se att du bara är åldrad i skelettet alltså inte sjuk. och bättre röntgen är gastroskopi...det har jag gjort.....ingen höjdare!

2009-12-09 @ 15:07:40
Postat av: Marie

Jag har gjort en MR av lungorna, det gick bra. Det är större space än att ligga i ett solarium! Fråga om du kan lyssna på musik under tiden!

2009-12-09 @ 15:51:17
Postat av: Anonym

Vad snälla ni är som lugnar mig med positiva saker! Kramar till er.

2009-12-09 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0