Fortsätter...

...med det jag tänkte skriva igår om att hålla tummarna. Det jag tänkte på var att när jag kommit igång med träningen har jag alltid en liten gnagande oro att något ska ske som sätter stopp för flytet. Detta "något" är för mig aldrig lathet utan snarare en trist förkylning. Snart blir det resa till kyligare breddgrader över julhelgen och även att dela 120 kvadrat med 13 andra människor. En härlig grogrund för bl.a. förkylningar. Vad kan man då göra för att undvika detta? Äta ordentligt, sova ordentligt, tvätta händerna - ofta. Hoppas det hjälper för jag bara måste få åka riktigt mycket skidor och springa och styrketräna.

Alldeles nyss kom vi hem från Luciafirande. På vår store killes skola är det alltid 3:orna som sköter Luciatåget och nu var det alltså hans tur.

Det är många timmars förberedelser som ligger bakom detta jättefina Luciatåg men jag saknade strutarna på stjärngossarna. Annars var det otroligt fint!

Imorgon blir det löpning med ultramaken och lilleman - riktigt roligt ska det bli! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0