Årets pass?

Idag var jag ute och sprang med ultramaken och lilleman. Kanske var det årets bästa pass. Minus 7 grader, massa snö och strålande sol. Vi sprang i 50 minuter och det kändes bara så bra. Bra tempo och när jag kom hem var jag helt oberörd. Jag hade kunnat springa lika mycket till, utan problem. Jag kan inte förstå dem som inte vill springa bara för att det är snö, det kan ju faktiskt vara alldeles underbart. En bekant frågade mig t.o.m. idag om jag nu lagt ned löpningen p.g.a. snön - aldrig i livet!

Nu är tapeter och färg valda. Efter nyår blir det att fixa och flytta. Vem vill hjälpa till?

Till helgen blir det ingen träning eftersom den kommer att spenderas i bilen. Äntligen är det dags att åka upp till mamma och pappa över julen. Riktigt roligt att träffa syskonen också. Hoppas bara att allt är nedpackat...


Var firar du jul? Berätta gärna, jag är ju så nyfiken. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: MirandaK

Duktiga familjen!! Vi firar jul hemma, ev Jämtland efter nyår!

2009-12-19 @ 13:24:26
URL: http://mirandak73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0