Alldeles underbart!

Vilken dag! Började morgonen med att skriva kontrakt på nya lägenheten och därefter väntade ett dunderpass med ultramaken och lilleman. En mil löpning blev det i toppentempo! Ultramaken förvånades över mitt tempo och det är ju så trevligt med sällskap ut i löpspåret. När sällskapet dessutom är duktig på löpteknik och kan ge feedback är det ännu bättre. Idag fick jag dock bara lovord vilket tyder på att mitt nya tekniktänk funkar. Eftersom jag vet att jag får ett bättre löpsteg när jag ökar farten såg jag till att springa snabbare idag och hela tiden tänka på att få med höften.

Efter passet genomförde jag mina nya övningar från sjukgymnasten.

Ok, inte riktigt så men det är övningar för att stärka området kring höft och säte.

Imorgon blir det gymmet! Hejamamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0