Välkommen!

Både till dig och till mig! Nu när bloggandet håller på att dö ut är det väl lagom för mig att skapa en blogg... När det gäller teknik kan man inte beskylla mig för att ligga i framkant. Video köpte vi väl hem till familjen förra året eller nåt. Ok, inte riktigt så illa men det var i alla fall när alla andra köpte DVD som jag och maken besökte någon stor kedja för att inhandla videoapparaten. Försäljaren hittade ett dammigt exemplar som vi glada i hågen åkte hem med. Nog om detta! Ja, jag kanske ska tillägga att vi faktiskt har en DVD nu också men det berodde mer på makens snälla föräldrar än eget initiativ. Det här med att ladda ner filmer och musik från nätet är dock ett mysterium, både för mig och maken så det lär vi nog aldrig åka i fängelse för...

Hoppas någon kommer att känna sig inspirerad, eller åtminstone road, av vad som komma skall i min blogg. Ni som känner mig vet att träning är en stor del av hela min familjs liv och jag får faktiskt oftast till det trots, eller tack vare, att jag har två barn och en make. Hejamamma handlar om att heja på mig som mamma och på dig som mamma eller pappa också för den delen. Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0