Surt sa räven...

...och även gamla tanter insåg jag precis. Är det någon annan än gamla människor och jag som säger så; "surt sa räven"? Nåväl, to the point, vill träna men har ont vilket kanske ytterligare befäster min status som gammal tant. Jag har haft ont i höften sedan ett löppass i Uppsala i januari 2008, kan någon där smittat mig med coxartros? Det ska inte vara smittsamt men man vet ju aldrig. Som om inte det var nog har jag ont i ryggen men det stör visserligen inte löpningen. Min make struttar runt här i träningskläder efter sitt träningspass, man tycker ju att han kunde sympatihalta eller åtminstone ta sig för ryggen och utbrista "aaahh" som att han vore lite stel i alla fall. Nu är lösningen på mina besvär på G väljer jag att tro. Har röntgat ryggen idag och snart ska jag också strutta omkring som en ko, hög på gamla svampar, efter mina träningspass. Jag har ju ett maraton i juni att längta och ladda till.

Jag tycker det är så tröttsamt med folk som gnäller om sina krämpor och detta bör bli mitt enda gnällinlägg. Helt enkelt för att det inte leder någonvart. Sluta gnäll, gör något åt det! Ja, och det gör jag ju nu. Man gör sig själv en otjänst och förvärrar det hela genom att ödsla energi på det. Men ovan inlägg är för att förklara varför det inte blev nån träning idag. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Hej! Vad kul att du hittat till bloggträsket. Jag ser framemot många heta tips för mammor som ska komma ut och röra på sig men som påstår sig inte ha tiden....

Kram H

2009-08-31 @ 19:42:23
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: mirandak73

Välkommen till bloggvärlden, både fascinerande och skrämmande! Självklart förväntar vi oss snygga foton med en strechande mamma i träningskläder (hi,hi!!) Lycka till med tränandet och den arma höften!! Kram, kram från M

2009-08-31 @ 20:25:25
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Ultramannen.

Vilken fin blogg du har.



Puss

2009-08-31 @ 22:22:23
URL: http://www.andreasfalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0